gizosgamzismom Genelde neredeyse 1 gün kaybınız olur ( kendinize gelmeniz, ayaklanmanız gibi.)
Spinalde en geç 4,5 saat sonra ayaktasınız bebeğiniz doğduğu an ten tene temas edebilirsiniz, ilk kilo , baş çevresi vb gibi muayeneleri görüp duyabilirsiniz tamamen bilinçli oluyorsunuz.
Ben iyi ki spinal olmuşum diyorum hiç hissetmedim sonrasında da bel veya herhangi bir ağrım da olmadı yine doğuracak olsam yine spinal sezaryen olurum☺️