Bebeğim 3.5 aylık yaklaşık 10 gündür gündüz uykularımız berbat halde. Zaten doğduğundan beri gündüzleri sadece kucakta uyuyor yatağa koyunca uyanıyor. Slinge alıp uyutuyordum gayet güzel 1.5-2 saat uyuyordu. Yaklaşık 10 gündür slingde veya kucakta bile olsa sürekli uyanıyor oturduğum an anlıyor gözlerini açıyor veya ağlıyor. Sürekli ayakta salınmak veya yürümek durumunda kalıyorum. Aynı durumu yaşayan var mı veya bir çözüm bilen? Ayaklarımda derman kalmadı