Joipt Merhaba arkadaşlar,Philips acente ultra soft ve ultra air i deneyimlemiş olan var mı aranızda? Uçları ikisinin de aynı mı?
ikos58 Joipt hemen hemen aynı. Aır, soft, sothıee, geceparlar Aventın hepsını aldım hıcbırını tutmuyor
Eminef Joipt uçları aynı canım sadece dudağı kaplayan bölümleri farklı airin ki habivada gibi duruyo dudak kenarlarına iz yapmasın diye biz çok memnunuz
Joipt NNeslihaNN ikos58 Eminef teşekkürler arkadaşlar yanıtlarınız için 🤗 Eminef Sizde ikisi de var mı ?
Eminef Joipt evet var canım ama artık tamamen air olanı kullanıyoruz iz yapmadığı için uykuda falan daha iştahlı emdği için emziği softb olanda illaki iz yapıyodu ama bunda o problemi yaşamıyorux
Joipt Eminef peki uçlarının yumuşaklığı vs aynı mı ? Bizimki emzik almıyor da aynı ise direkt air alayım diyorum da 😊
cokcocuklu Aminenisaa kac aylık bebeginiz ? Kizim 2 aylik hic emzik tutmuyor ultra soft tavsiye ettiler bana da
Eminef Joipt evet canım uçları tamamen aynı her bakımdan. İz yapmasın diyosan bencede air al uç olarak hiç bi fark yok birebir aynı ☺️
Aminenisaa cokcocuklu bir bucuk aylik canim ama bn 4ncu gun verdim denedim pat aldi simdi agzindan zor aliyoruz
Simge774 Valla benim bebeğim aventi tutmadı. 4.ayda eczanede satılan bebedorun damaklı emziğini tuttu 9 tl gibi bişeyd fiyatı. O yüzden pahalı emziklerden önce daha uygunlardan başlayın en son pahalı olanı alırsınız. Benim avent emzikler evde yatıyo maalesef 😂
Joipt Simge774 ucuzları da denedim almıyor bi chicco nun kauçuk emziği vardı onu aldı ama o da kokuyor bir de kanserojen içeriyormuş sanırım o yüzden onu da vermek istemiyorum 🤷♀️
Btlakyz Joipt benim bebeğimde 2 aylık aventin emziklerini tutmadı bende Chicco almayı düşünüyordum kansorejen içerdiğini nerden öğrendiniz
cokcocuklu Arzuuuu sizin bebeginiz kac aylıkken tuttu 2 aylık oldu tutmaz diye endişeliyim gecmi kaldim acaba 😏
Arzuuuu cokcocuklu 2 aylıkken tuttu sonra almadı 3 aylık olduğunda verdim yine tuttu bu defa baya tuttu
Durui Joipt biz soothie ile başladık ama biraz ağır geldi soft da air de kullanıyoruz şimdi ikisinden de memnunuz uçları aynı