beyazzkuguu
6 yıl oldu İlk işe Bursa adliyesinde savcılık bölümündeydim çok kolay alıştım ortam da güzeldi ancaaak evlilik nedeni ile Çağlayan adliyesinde mahkeme bölümünde çalışmaya başladım alışana kadar çok ağladım zor geldi bana ortam da insanlarda hiç normal değil iş yoğunluğu çok fazla inanın işi hiç özlemiyorum maalesef katiplik bence küçük şehirlerde iyidir diye düşünüyorum