Arkadaşlar annem 6 ayda bir meme ultrasonu olurdu kistler vardı memede en. Son mr istendi sonuca göre gtmedi ilaçlı mr alerjisi vardı zaten gitmedi korktu burdan bi arkadaşa göstermiştim sonucu içim biraz rahatlamıştı ama annem büyümüş göğsümdeki diyince bugün çok tedirgin oldm kızıyorm ona sormuyor die sonuçtan anlayan varmı atsan baksanız