selambengeldim hazale966 hepsi çok güzel ama ben pek örme hırkalar giydirme taraftarı olmadığım için 1. olanı seçerdim 🌸
tospikannesi_ hazale966 hepsi skkdksl ama tulum /slopetler de çok tatlı oluyor bebişler o yüzden 1 diyorum
cakebabe hazale966 tulum çok tatlıymış ama cekete bayıldım🥰 bende böyle bi kombin yaptım fikir olsun 7 buçuk aylık olcak bayramda 🤍🐇
hazale966 cakebabe bizimki 10,5 aylık🥰 emeklediği ve yürümeye çalıştığı icin elbise etek tarzı tercih etmedim. güle güle giysinler insallah🌸
zeliha631_ cakebabe çok güzel .yia bisey soracak civil İnternete sitesinden ediyorsunuz geliyormu peki .ben hiç o siteden etmemişimde
D_deniz hazale966 fiyatlar oldukça yüksek. Nunubaby e baksanıza. Bu fiyatları alacaksanız bari yüzde yüz pamuklu olsun
D_deniz hazale966 evet ve gerçekten de kaliteli. 1gunde geliyor ayrıca. Ben beyaz prenses elbiseden aldım. İçi komple pamuklu astarı var kolları da dahil. Pançoda da indirim oluyor sık sık.
Tugcebb hazale966 bayramda 7 aylık olcaz. Elbise kullanışlı olmayacağı için bende aynı 1. Modele baktım. Onu almayı düşünüyorum. Bence çok tatlı 🌸