Selamlar , suan 1,5 ve 2 aylık bebeğimiz var. Ben yaşıyor müyüm bilmiyorum hiç bişeyde gözüm yok eskiden kahvaltıya bayılırdım uzun uzun suan canımm kahvaltı bile yapmak istemiyor, kitap okumaya çalışmıyorum bosluk bulursam bide kahvem var , yanı hani yeni bir ayakkabı kiyafet eşya hiç bişey yok gözümde bu durumu yaşayan var mı benim gibi suan anne oldugum için mi böyle, kendine bakmayı seven bir insanım doğumdan sonra bakım ürünleri alışverişi yapıyorum sosyal biriydim suan bu durumda olunca iyi hissetmiyorum,sizde durumlar nasıl