kedilibebeli Yavru yatağı kullanıyor musunuz ? Benimkisi çekmece gibi yatak koyduğumda mevcut yataktan alçak oluyor bebeğime yatağına yatırmak istiyorum kendim de yanında yatıcm bu şekilde kullanan var mı?
merrv26 kedilibebeli bizim var ama mobilyayı kuran abi pekte güvenmeyin yavru yatak diyo ama yatmak için sağlam olmayabilir dedi zaten kullanma durumumuz yokta oyuncak çekmecesi yaptık
NariNariKiminYari kedilibebeli benim oğlumun yatağını yavrulu aldık. Yatağın bir tarafı duvara dayalı bir tarafından da yavruyu açıyoruz düşerse de yine yatağa düşsün diye. Bu arada gayet sağlam eşim bile yatıyor yavruda oğlumla tepiniyoruz falan maşallah taş gibi. Çocuk hasta olduğunda da aşağıda yatıyoruz oğlum yukarıda yatıyor hemen müdahale edebilmek için
selambengeldim kedilibebeli oğlumun yatağıda yavrulu ama ben o bölümü küçülen eşyalar oynamadığı oyuncaklar nevresimler vs onlarla dolduruyorum yani fazlalıkları koyuyorum içine
Mnli kedilibebeli bizim yatak o şekilde ama yatak yerini çekmece olarak kullanıyoruz yanına yatırıyoruz gerektiği zamanlarda
merrv26 kedilibebeli çöker demek istedi yanifazla yatak koyup yatmak için sağlam olmıcağını söylemek istiyor
kedilibebeli NariNariKiminYari ben de öyle kullanmayı düşünüyorum fotoğraf atma imkanınız var mı acaba yatağınız nasıl
NariNariKiminYari kedilibebeli evde değilim o yüzden fotoğraf atamıyorum çilekten almıştık modeli trio baya sağlam çok memnunuz
kedilibebeli NariNariKiminYari yatağın altında birşey var mıydı peki benim bölmeli çekmece ama üzerine yatak koyduğumda göçüyor Ve aynı sizinki gibi diğer yataktan alçakta duruyor
NariNariKiminYari kedilibebeli tekerlekli bizimki kolayca içeri itip çıkarabilmek için yere sıfır değil ama 120-130 kiloya kadar taşıma kapasitesi var. Şöyle söyleyeyim eşim 100 kilo falandır ve alt yatakta yattığı zamanlar oluyor şuana kadar bir problem yaşamadık. Tabii malzeme kalitesi vs de önemli bu konuda alt karyolanın ortasında bir destek yok mu sizin ?
kedilibebeli NariNariKiminYari bölmeli bi çekmece düşünün yarın çeker atarım üzerine yatak koyduğumda çöküyor
kedilibebeli NariNariKiminYari https://hizliresim.com/ct11q6q Açılınca böyle oluyor yatağı bunun üzerine koyunca göçüyor
NariNariKiminYari kedilibebeli bizimki de böyle içinde sunta gibi bişey var ama hiç çökme problemi yaşamadık
kedilibebeli NariNariKiminYari https://hizliresim.com/nakzmrh Altındaki tahtayı kaldırdığımdada altı boş ama bölmeleri olduğu içinn yatak yine konulmuyo Ekstra bir parça mı kestirmem gerekiyor yoksa bölmelerimi çıkartmam gerekiyor anlamadım Sizin de bu şekilde mi?
NariNariKiminYari kedilibebeli yok canım bizimki böyle değil. O çekmece bölmeleri yok bizimkinde içi boş o şekilde çöker tabii o tahtayı kaldırdığınız hali de sağlam olmaz. Belki marangozda içine sağlam bir malzemeyle dümdüz bir şey koysanız daha sağlam olur
kedilibebeli NariNariKiminYari anladım bana da çok mantıksız ve rahatsız geldi çünkü Peki bu parçayı alt zemine mi yoksa üstte mi kestirmek daha sağlıklı olur sizin zeminde mi