melissee Bebeğimin yanaklarında ve ayaklarında kuruluklar oluyor doğal birşey arıyorum ama pek bilgim yok bu konuda sizler hangi nemlendiriciyi kullanıyorsunuz memnun olduğunuz var mı ?
Themom_ melissee Mustela kullanıyoruz doğduğundan beri 22 aylık su anda. Egzama yada atopik olabilir bebeğiniz drnuza danışıp bence nemlendiriciye baslayın
gulaykayaa melissee atopik dermatit vardı oğlumda da aşırı kuruluk oluyordu kabuk kabuk oluyordu mustela kullandık çok iyi geldi birdaha da olmadı
hazale966 melissee bizde mustela kullanıyoruz memnunuz stelopia kullandık sizde doktorunuza danışıp ona göre başlayın