Kızlar biz anne sütü ve mama şeklinde ilerliyoruz.
Mama olarakta hipp kullanıyoruz. Kilo alımı da iyi. Gaz yapmadı. Aptamil kullandım ilk 20 gün çok şekerli ve de bence bebekleri gereksiz bir anda şişiriyor ve bence gaz yapıyor tabiki bebekten bebeğe değişir. Siz hangi markayı kullanıyorsunuz ?🍼😊