Biz 2 kişiyiz ama ben akşama 10 kişilik bulgur pilavı yapmışım bu nasıl değerlendirilir. Yarına öteki güne öteki güne hep yeter. Bozulana kadar yani. Sıcakken kavanozlayıp soğuyunca dolaba kaldırsam olur mu yemek gibi? Tadı kötüleşirmi i ve kaç gün böyle kalabilir?