Kızlar 43 günlüğüz böyle dizimde yada kucağımda sallarsam uyur orda ama bırakınca yada bıraktıktan 10 dkya uyanıyor , gerçekten çok zorlanıyorum geceleride bazen çok sık uyanır saat başı gibi zor uyur falan 2gündğr böyle özellikle bakıyorum bazı çocuklar 3-4 saat uyuyor benimki niye bukadar hafif uyuyor :(