rimrim diş mi acaba? 9 ay 1 haftalığız 3 gündür asla uyumuyor geceleri ağlıyor eli ağzında diş gelicek herhalde yine :( gündüz 20 dk yarım saat uyuyor uykuyu alamadığı için sürekli ağlama mode on
Bu arada mama yok sadece emiyor ve ek gıda ama gündüz nerdeyse emme yok gibi meme/uyku ilişkisini kestiğim için gündüz 3 kere anca emiyodur gece de 2 kere emzirmeye çalışıyorum her kalktığında emzirmiyorum. Ek gıda eh işte
Uyku uyanıklık süresi de genelde 3 saat, sabah normalde 7buçukta uyanıyor ama 6buçukta falan uyanırsa 9 gibi yatırıyorum ilk uykusuna yoksa 10gibi yatıyor huzursuz olmadığı zamanlarda 1,5 saat uyuyor 2. Uykusunu da 2buçuk gibi yaptırıyorum yani en geç 4te uyanmış oluyor gece uykusuna da 7buçuk maks 8de geçiyor tabi sonra sabahlar olmasın 😁