merhaba herkese,eşim asker şark görevi geldi şu an ankarada yaşıyoruz 17 aylık oglumuz var.şu an oturdgumuz eve geçen haziran ayında taşındık. bir türlü karar veremiyoruz. bu sene mi şark görevine gitsek seneye mi? aslında oglum cok büyümeden aradan çıkartmak en mantıklısı ama kalabildğimiz kadar kalsak mı diyoruz. ikimiz de karar veremedik. bu arada ben calısmıyorum ama oglum kreş yaşına gelince ben de onunla birlkte işe başlıcam zaten kreş öğretmeniyim. siz olsanız ne karar verirdiniz