Deletedmom_216 kesinlikle katılıyorum. Günümüzde bi ürün,mekan veya kişi çok övülünce de sıkıntı. Ben hissiyatlarıma göre seçim yapıyorum artık.Belki bilinçaltımı etkilemişde olabilir seçimleri yaparken ama en azından bu söyledi de seçtim aldım demiyorum. Şuan ki yazılan yorumlara göre hissiyatım doğru söylüyor OG natural tercih edicem pahalı ama içime o sindi. Makarna lütfen kadar reklam yapılmıyor ve gramaj olarakta fazla doğal olduğu için çabuk bozulma çürüme kurtlanma riski fazla ama buzlukta saklıcam toz ürünleri.