Kızlar selam oğlum yeni üst solunum yolu enfeksiyonu atlattı, 5 ay 20 günlük hastalıktan önce uyku düzeni çok güzeldi ama ne zaman hastalandı çok değişti sürekli ağlıyor mama veriyorum emziremiyorum bu arada. Mamayı itiyor aç olduğu için ağlıyor ama içmekte istemiyor. Uykusu var uyutucam yarım saat kadar debeleniyor ağlıyor istemiyor. Dişmi diye bakıyorum ama daha diş göremedim nasıl anlarım onuda bilmiyorum. Tek başıma o kadar zorki nesi var anlamıyorum acaba mama saatindemi yanlış yapıyorum diyorum 3 4 saate 1 açıkır gündüz 120 cc içer gece 150 180 arası içer ama her uykudan uyanınca azar azar versem mi diyorum karışmış durumdayım bu olanlar dişten ötürü olabilirmi?