Üçüncü afyonlu olarak dahil olayım bebeğim sekiz aylık olmak üzere 5.5 aylıkken rota aşısıyla kanlı kaka başlamıştı bizde ankaraya gittik testlerin hepsi negatifti alerji yok dediler deri ve kan. Makat çatlağı var dediler neyse ek gıda veriyorm kan bi geliyo bi gelmiyo kremleri kullanıyorum geçti gibi oldu snra tekrar kan geldi çoğaldı bi gün bi düşündük yumurta vermiştik o gün yumurtayı kestik kan kesildi bisküvi falanda veriyodum onda da yumurta var yumurtalı herşeyi kestim kesildi snra normal mamaya geçtim hatta şu an sıkıntı yok yumurta hala vermiyorum yani testler güvenilir olmuyormuş ki biz 6.5 aylıkken test yaptırdık hem kanda hem deride yumurta negatifti ona rağmen varmış tahin verdim mesela yine skıntı yok sadece yumurta süt bile değil kendiniz bulmanız lazım sonuç olrak