Kızlar merhaba, bebeğim yeni yedi aylık oldu. Bir hafta önce RSV oldu ve tedaviye başlandı. O günden beri hiçbir şey yediremedim. Mamayıda zor ve her zamankinin yarısı kadar anca içiyor. Normalde bir aydır düzenli olarak kahvaltı, çorba ve muhallebi tarzı şeyler yiyordu hatta hepsini bitirirdi. Şimdi ağzını asla açmıyor ve yedirmeye çalıştıkça ağlıyor. Farklı kaşıklar aldım denedim farklı şeyler yapıp yedirmeye çalışıyorum ama yok yemiyor. Siz böyle bir durum yaşadınız mı? Neler yapabilirim eskisi gibi yemesi için tavsiyeye ihtiyacım var