Hanımlar merhabalar geçen yaz almisti eşim , mor olan epilator aleti .. Ben zaten vücuduma kullanmıyorum vücudum lazerli . Üç dört ayda bir alt kolumdaki tüyleri aliyordum yaklaşık on dakika da bitiyordu zaten. En fazla üç dört defa kullandım ve şu an calismiyor ağır ağır tembel çalışıyor önceki gibi hızlı değil aldığım yer çok uzak gidemem oraya ne yapmam lazım ki . Bu kadar erken bozulması normal değil yani