Kızlar bebeğim 7 aylık doğduğundan beri hep zor bir bebekti, ilk aylarda uyku bile uyumazdı sonraları da hep mızmız ağlak bir bebek oldu artık ağlamalarına hıysuzluğına dayanamıyorım akşama kadar ağlak sesinden kafamı duvarlara vurmak istiyorım asla mutlu olmuyor her şeyden çabuk sıkılıyor , kucağımda oturuyor ağlıyor yere koyuyorum ağlıyor , atak falan dicem ama hep böyle mızmız çocuktu , gerçekten çok mutsuzum kendime ait hiç bir şey yok hayatımda , yoruldum inanılmaz yoruldum anne olmasaydım bile demeye başladım çünkü mal gibi yaşıyorum yorgunluktan sürekli başım dönüyor ,kendi kendine hiç oyalanmıyor gücüm yetmiyor artık benim gibi olanlar var mı naptınız napıyorsunuz lütfen yazın ağlamak istiyorum 😢😢