Ya aslında bebeğe göre değişir ben önlük aldım bolca ama hiç birisini takmıyor kaşığı sürekli yere atıyor eliyle yiyor bu pahalı silikon marka ürünlerden falan almaya hiç gerek yok melamin tabak işe yarıyor oioi nin silikon seyine bir sürü para verdim sadece ara ara tabağını kullanıyorum onun haricinde bime gelen 100 tl lik melamin tabağı daha çok kullanıyorum 😀 cam rendeyi al mutlaka kuruyemiş rendelerken işe yarıyor bir de başlarda meyve sebze haşlarken haşlama aparatını kullanmıstım uzun ömürlü değil ama başlarda işe yarıyor sonrasında biz ne yersek o da onu yemeye başlıyor hiç birisi işe yaramıyor ama cam rendeyi ara ara kullanıyorum