Kayra_68_aksaray devlet bünyesinde yoğunbakımda kalan bebeklerin bera testinin yapılmasını talep ediyormuş. O yüzden 1 aylık küvez sürecinden taburcu olurken gidip bera için 6 ay sonrasına gün aldık, o sebeple yaptırdık. Bebekler işitme testlerinden geçmişlerdi