Arkadaşlar ilk bebeğim sezaryen oldum sütüm geç geldi. Geldikten sonra da meme uçlarım aşırı derecede yara olduğu için emzirmek işkence oluyordu 15. gündeyiz doktor da emzirmeyi bırakmadan mama vermemi söyledi doyana kadar. Şimdi iyileştiler sayılır ama yine de acı çekiyorum emzirirken ama önemli değil benim anlayamadığım Emziriyorum 40 dakika diyelim mamayı bi getiriyoruz sanki hiç emmemiş gibi saldırıyor nefessiz içiyor. Kaç kere bu yüzden tıkandı. Dün gece de uyurken ağzından burnundan kustu tesadüfen eşim ordayken olmuş fark etmiş o kadar korktuk ki ikimizde. Mamayı tamamen kesmek istiyorum yavaş yavaş ama ne yapmalıyım. Var mı öneriniz dualar ediyorum dün bütün gece uyumadan izledim yine aynı şey olur mu diye. Önerilerinize açığım bu arada bebeğimin gelişimi güzel kilo anlamında sorunu yok.