seyma25816 Merhaba arkadaşlar bugün aşırı mide ağrısına uyandım kahvaltı sonrası kustum ve ishalim başladı. Bebeğimi emziriyorum ona geçer mii? Bir de ne iyi gelir bu duruma? Probiyotik falan kullanabiliyor muyuz