Kızımı 4 yasında anaokuluna vermiştim 2 ay gitti etkilendi almak zorunda kaldık okula dönüş için oyun terapisine götürdüm psikologlara danıstım elimden geleni yapıyorum suan seneye anasınıfında sıkıntı çekmeuelim diye oyun terpiss aldıgımız psikolog okul için geç bi yaş dedi ama 5 yasında okula baslayan birçok tanıdıgım var geri kalır mı diye düşünmeye basladım simdi de de 5 yasında okula baslatanlar var mı deneyimlerinizi paylasır mısınız