4 aylık bebeğim var. Sadece anne sütü alıyor. Saçlarım çok yıprandı çok beyazladı doğduğundan beri sürekli topuzla geziyorum saçlarımı boyatıp bakım yapmak istiyorum böyle kendimi çirkin hissediyorum emzirirken saçlarını boyatan anneler var mı emzirirken yaptırmak istemiyorum ama böyle kendimi çok bakımsız çirkin hissediyorum