Merhabalar benim oğlumda da böyle oldu. Yenidoğan sivilcesi dediler. Günden güne arttı sayısı sonra özeldeki doktor atopik dedi ve molien diye bi krem verdi. Sabah akşam yüzüne sür dedi. İki kez sürdüm çocuğun yüzü mahvoldu ama çaresizlikten ağlayacaktım. Eşime kızdım çocuk doktoru sonuçta cildiye doktoru değil niye hemen kullandık dedim. Cildiye doktoruna götürdük alerji testleri diyetler vs sonuç atopik değil yağlı egzamaymış. Neden anlattım eğer ilerlerse(umarım öyle bişey olmaz) her kremi kullanmayın. Fotografını bulursam eklerim.