nnaz24 Kızlar biz hala 2 2.5 saatte bir emiyoruz gündüzleri 5 7 dk arasi oda. Normal mi acaba merak ettm. Geceleri 3 4 saatte bir emiyor.
aliecem nnaz24 bizde öyleyiz baştan beri altı aylık oğlum artık iki gosumude emmesi lazım büyüdü yani yok ama halen tek göğsümu emip iki saat sonra diğerini acıkınca emiyor
aliecem nnaz24 bizimde en fazla beş dakika emme suresi şimdi sağlık ocağından geldim ek gıdaya başladım ama bu bebek emmiyir çok oruç tutuyorum gece mama vereyim dedim yok dedi büyüdükçe göğsümüzü sütünüzü bitirme suresi kisalirmis normalmiş yani kilosu iyiyse kafanıza takmayın💗💗
Teletabianteni nnaz24 4 ay 13 günlüğüz. Gece 2-3 saatte bir kendi uyanıp istiyor. Gündüz de sabit bir aralığımız yok bazen saatte bir iken bazen 2 saatte bir. Memede bazen kısa emip uyuyor doymuyor o yüzden 2-3 saati beklemiyor veriyorum açsa alıyor değilse zorlamıyorum. Yani patron kendisi
210796 4 ayda 6 dakikadan 4 dakikaya indi bizde emmeler.ve anca uyku halinde uyanikken ac olsa bile agliyor ama emmiyor
nnaz24 210796 dakika olarak ınternette normal diyo kuvvetli çektileri için doyuyorlarmis. Bunu ben hissdyrm ama sıklık olarak kafama takıldı benimde
210796 nnaz24 gun icinde 4 uyku yaliyir her uyku sonrasj emiyor buda yaklasik 3 saatde falan bir ediyor.o yuzden ben ac olmasi konusunda endise etmiyorum hic.doyuyordur herhalde
nnaz24 Teletabianteni yani ben bide okula gidip geliyorum kızım için günde 6 kere her geldiğim emziriyorum 2 saatte bir emmek istemediğinden zaten kendini geri çekiyor
aliecem nnaz24 o zaman sıkıntı yapmayın bizde öyleyiz sizi çok iyi anlıyorum ağlasa aç diyorsunuz dur kafanızdan bende oylydim sütünde fazlaydı halbuse aç olsa memeyle yapışık yaşardık diye düşünüyorum ek gıdaya başlayınca rahatlardiniz ❤️
Teletabianteni nnaz24 o zaman kısa da emse doyuyor demektir benim oğlum bazn 2-3 dakika emip bırakıyor zorlamıyorum ben de
esrahn 4 ay 10 günlüğüz gündüz uyanınca emiyor bir de uykuya dalarken 1 dk emiyor uyuyor 2-3 saatte bir emiyor ortalama. Gece bazen 4 bazen 6 bazen 8 saat uyuyor değişiyor günü gününe tutmuyor bazen de 2 saatte bir emmek istiyor geceleri
Teletabianteni nnaz24 bizim de doktorumuz 4 ay kontrolünde tadımlara başlayın dedi biz de başladk ama öyle üç gün kurali uygulamıyorum ben. Yoğurt, havuç, patates ve elma denedim ben.