Kızlar merhaba kızım 26 günlük ilk önce minies bebek bezi kullanıyordum pişik oldu ne yapsam gecmedi prima aldım 1 haftadır onu kullanıyorum yine geçmedi yıkıyorum kuruluyorum hametan la travazolu karıstır sür dedi doktor onu da yaptım gecmiyor. Acaba primayı da mı sevmedi bebegimin poposu onu da mı degistirsem bir fikir verin kızlar bana