kızlar doğumdan sonra geçen hafta adet oldum beşinci günü implant alıp hastaneye gittim yapamayız ilk iki günü yapılıyor dedi gönderdi halbuki adetsiz takan da varmış ben aynı gün ertesi gün hağı kullanmak zorunda kaldım aradan bit hafta geçti geceden beri yoğun kanamam var gidip taktırayım mı yoksa ara kanamamı mıdır bu? ertes hapı hormon bozduğundan normaldir ama bir hafta sonra adet olunur mu gittiğim hastane adet olmadan takarsak ek koruma gerekir dedi bilgisi olan var mı