Şehir hastanesinde Esra Ece Kaya’ya götürüyorum ve çok çok memnunum çok uzun uzun herşeyi detayı ile anlatan bi doktor özel hastanede 5 dakika bile sürmeden çıktığımız odadan şehir hastanesinde 10 dakika boyunca anlatıyor doktorumuz. Kendi doktorumuz hastanede olmayınca İlgi çocukta Sevil Öztürk diye bi doktora götürdüm kızımı, gözünden yaş geliyordu burnu akıyordu biraz da öksürüğü vardı doktor hanım antibiyotik ve alerji damlası verdi doktor antibiyotiği 5 gün kullanmamı eczanede 3 gün kullanmamı söyledi hangisine inanacağımı bilemedim 2 kez verdim sonra kendi doktoruma randevu buldum götürdüm ve antibiyotik verilecek bi hastalık olmadığını kulak enfeksiyonu boğaz enfeksiyonu olan hastalıklarda antobiyotik verileceğini söyledi. Demem o ki devlet hastanelerinden şaşmayın tabi tercih sizin :)