Kızım 13 aylık. Asla planladığım bir şey değildi. Zaten çok zor bir çocuk. Bi kaza yaşandı ve sabahına ertesi gün ilacı içtim. Reglim gecikti ve şok! Hamileyim 😞 Ne hissedeceğimi bilmiyorum kızım için çok üzgünüm bedenim daha toparlanmış değil, çalışıyorum daha çok erkendi ama elim kolum bağlı kaldım. Benim gibi küçük bebeği varken hamile kalanlar var mı? Motive olmak istiyorum 😞