17 aylık ve her yediğini şak şak gözümüzün içine baka baka yere atıyor ne kızmaktan anlıyor ne konuşmaktan bu konuda artık dayanacak gücüm kalmadı her yer yemek içinde kalıyor sürekli sil süpür yoruldum nasıl bıraktırdınız blw ilerledik sayılır %50-%50 gittik öneri