mombabe 2 numaraya geçtiğimden beri mamayı çok az içiyor. Normalde de çok mama içmezdi ama 2 numarada iyice azaldı 6 aylık. Mamayı mı sevmedi acaba ? Hipp kullanıyorum. Markayı mı değişsem?
yeni_anne__ mombabe beslenme reddi olursa hemşire bana getir demişti bence sorun belki de sadece mamada değildir gidip gösterin bir bence
Canimbenim65 mombabe ya markayı değiştir bence benim oğlum aptamil içmiyordu sma geçtim şimdi biberon biberon yiyip
mombabe yeni_anne__ geçen hafta doktora gitmiştim yememesinden bahsetmiştim doktor olabiliyor bebeklerde kilo alımında şuanlık bi şey yok demişti. Ki kilo az aldı. İdrar kontrolü de yapıldı o gün bir şey çıkmadı. Bilmiyorum yani ne yapacağımı
mombabe Canimbenim65 sma yı 2 aylıkken bi denemiştim mukuslu kaka yapmıştı korkup hipe geri dönmüştüm. Ama sanırım mama değişiminde olabiliyor mu bu etki ? Sizde de oldu mu ?
yeni_anne__ mombabe anladım canım çok geçmiş olsun biraz aç bırakmayı denedin mi belki fazla acıkınca yer tekrar
Canimbenim65 mombabe yani bende olmadı ama dedigimmgibi oğlum zayıf bende dedim sma aptamile geçeyim resmen hep kustu yemedi reddetti çok şükür kutu bitti sma geçtim ve suan yiyor
mombabe yeni_anne__ bebek zaten 2 saati geçince ağlıyor biberonu görüyor heyecanlanıyor istiyor o an veriyorum mamayı yarıda bırakıyor. Yani 2-3 saatte bir yemek istiyor zaten. Ama yarıda bırakıyor. Gülüyor biberonu falan itiyor
tgcyi mombabe karni tokta olabilir normalde mamayi 3 saatte bir icmesi gerekiyor eger emiyorsa mama oncesi emicek gerci ek gidaya baslamis olabilirsiniz aralarinida dikkate alin
mombabe tgcyi ek gıda için tadımlara başladık yeni. Doktorum liste verdi gerçi ama aralarında zaman dilimi yazmıyordu
tgcyi mombabe mama degisikligi yapip tadimlarin saatlerinede dikkat edin yine devam ederse doktorunuza danisin en saglikli bilgiyi kendisi verir