bucocukac_ Çok saolun , o kadar rahatladım ki. Özele göründüğümüz doktora dün gösterdim o da normal dedi fakat sırada beklerken kulak misafiri oldum.Göründüğümüz doktora şiddetli karın ağrısı ile gelen çocuğa bizim doktor bişey yok demiş ertesi gün çocuk acil apandisit ameliyatı olmuş başka hastanede. Ve ben o vakit ona sırada bekliyordum….Nasıl güvenim sarsıldı anlatamam. Kafamın içi acabalarla doluydu.