Oğlum 10 gün önce cigerde hırıltı vardı diye buhar basladik ventolin ve cartoir veriyordum 1 hafta sonra kontrole gittik çok şükür geçmiş dedi 10 güne baharları tamamla kes dedi kestim ama bir hafta sonra yine arada balgamlı kusma başladı başka birşeyi yok bazen midesi bulanır gibi oguruo duruyor ama kusmuyor beslenme sonrası kesik kesik kusunca çok az sarı balgamda atıyor normal mi sizce hastalıktan sonra böyle olmasi yaşayan varmı bu durumu