Hafif burun tıkanıklığı,öksürük ve yeşil akıntı durumu vardı bizde de sizin kadarlıkken emdiği için bir damla hazırlattı burnuna bir de sık sık serum fizyolojik ve burun aspiratörüyle günde üç defa çektim antibiyotiksiz atlatmıştık ama beslenme azalırsa ya da huysuzlanırsa mutlaka başla antibiyotiğe demişti 2 gün vermedim 3.gün götürdüm verme gerek kalmadı demişti ama çok sık emiyordu o zaman öyle kurtardı😔