Benim kesinlikle yenidoğan. Yenidoğan hassasiyeti diye bir şey var bence. 2 saate bir beslemek, sürekli uyku hali, gaz sorunu, anneliğe adaptasyon, sezeryan sonrası ağrılar, insanlara laf anlatma, bebek yetmiyormuş gibi çevreyle uğraşma, yetememe korkusu. Daha bir sürü duygu gerçekten aşırı zordu ama Şuan şükürler olsun geçti hepsi🥲 ha bende bittim o doğru😂