Ramazana girdiğimizde emzirmeyi bıraktım. Tam bir hafta olacak. Hiçbir şey sürmedim tiksindirmedim doğal yolla bıraktırmaya çalıştım ama hala meme diyor ve çok zorlanıyorum. Bu süreçte ne yapcam bilmiyorum. Daha beklemeli miyim böyle mi devam edecek ya. Uykuları da düzene girmedi hiç emmemesine rağmen. Akıl verin bana