minikmucizemaak ilknur586 Oğlum 6. Ayından beri mama+meme devam ediyor. Doktoru 1 yaşında artık bırakalım dedi ama oğlum ne kadar yese de mama istiyor bakalım ne zaman bırakacağız. 🥲
elizz_momm ilknur586 ek gıdaya geçilse bile mama desteği verilmeli eğer anne sütü alınmıyorsa bizim doktorumuz da öyle söylüyor gelişimi açısından süt önemli zaten 1 yaşına kadar inek sütü yok o yüzden mamaya devam edilmeli
ddmck Bebegim 4.5 aylık ek gıdaya başladık 1 hafta kadar oluyo doktorumuz 1 ay sonra et yumurta peynir tarzı şeyler de yiyebilicegini söyledi o zamana kadar alerji için herseyi 2 gün deniyorum et yumurta yemeye de başladığı zaman mamayı bırakmayı düşünüyorum sadece uyanirsa gece 1 kere veririm
livoski ddmck sizin için çok erken mama en az 2 yaşına kadar verilmeli diyor bazı doktorlar kaldıki ek gıda tadım ayıdır doyum ayları değil. Çocuğun barsakları gelişim sürecinde halen yemek vermeyi düşünmüyorsunuzdur umarım. 9. Aya kadar doyum değil tadımdır. Ana gıda mama ya da anne sütüdür.
duygu_aslanalp ddmck şaka yapıyor olmalısınız o aydaki bir bebek mamadan kesilmez emin misiniz doktor önerisi olduğuna ?
ddmck livoski pardon kim söyledi bu bilgiyi ne demek 9.aya kadar sadece tadımlık yemek normal bir bebek 6.ayda ek gida tadimlarina başlar tüm herseyi denedikten sonra onları öğün olarak geçirmek gerekir ben cocuk gelisimciyim kendi doktorumla kalmayıp birçok doktorun yazılarını okudum videolarını izledim ama yıllardır tıp okuyan insanlar böyle bişeyden bahsetmediler.
yavrukurt_ 18 aylık, 1 yaşında memeyi bıraktı, ek gıda yiyor ama mama hala istiyor ben de merak ediyorum ne zaman bırakılmalı, doktorumuzla henüz görüşmedim
ddmck Bi sakin olun isterseniz doktorum profesör ve alanında çok iyi bi doktor. Hanımlar mamayi sadece gece uykuya geçiş ve gece uyanmasında vericem ek gıdaya tamamen geçince (herseyi 2 gun denemek 1 aydan fazla surucek bebegim 6.ayina girmis olucak) kaldı ki tüm mamalar kabız yaptı cocugu ek gıdada yavaş yavaş düzelmeye başladı her bebeğin gelişimi de farklıdır benim çocuğum ek gıdayı çok severek yiyo ve kesinlikle mama karşıtı bi insanim cocugu şisirmekten başka ne işe yarıyo açıklayın bana lütfen gayet güzel bi şekilde organik alıyorum herseyini küçük şehirde yaşıyorum sebzelerini bile gidip köylerden kendi yetistirenlerden aldim mamanin içerdiği ne varsa besinlerden alsin cocuk 3 aylıkken dönmeye başladı 1.5 aydır mama kullaniyo mama öyle bi kilo yapti ki cocuk dönememeye başladı hareketleri kısıtlandı kalkıp bu şekilde sert şekilde tepki vermeniz çok anlamsız suan birsuru insandan duyuyorum 4.ay itibariyle sadece mamayla beslenen çocukları doktorlar ek gıdaya başlatıyo instagrama girseniz orda bile örneklerini görebilirsiniz düşünün ki size şaka gelen şeyler doktorların önerdiği şeyler
livoski ddmck iyi o zaman meslektaşız. Bunu bir çok doktorum söyledi keza yurt dışındaki doktorumuzda söyledi ? Şimdi doktora göre mi size göre mi hareket etsinler burayı okuyanlar.
ddmck livoski kalkıp ben böyle yapıyorum sizde bunu yapın demiyorum burda bi soru sorulmuş herkes fikrini beyan etmekte özgür olduğu gibi bende özgürce fikrimi ve kendi uyguladığım yöntemi soyledim hanımefendi gercekten 7 tane yeğenim var hepsi de çeşitli doktorlara gitti keza bu soylediginizden sonra da bir doktor arkadaşıma sordum sizin fikrinize katılmadığını söyledi.