4 yaşında anaokuluna gidiyor okula gittikten sonra huyu değişti çocuğumu taniyamiyorum hayırdan anlamıyor istediğini yapmayınca bana vuruyor ve bağırıyor güzel dille sakin sakin anlatıyorum özür dilerim diyor sinirlenince yine aynı bu huyunu nasıl değiştire bilirim kızlar eskiden çok uslu uyusal bir çocuktu noldu anlamadım 🤦