Merhaba hanımlar. Reflime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım tek çizgi çıtı sanki çok çok silik çizgi var dediler ertesi gün hastaneye kan vermeye gittim. İlişki üzerinden 12 gün geçti. Kanda beta hcg 2 nin altında çıktı. Doktor hamile değilsin dedi ama başınıza böyle bişey geldi mi ? Bir oğlum var daha küçük. İlerleye zamanda nasip etsin rabbim