esradnz Arkadaşlar merhaba.6.ayda takviye gıda için beslenme gereçlerinde kaşık,kap, suluk neler aldınız ne kullandınız?kullanışlılığı nelerin gerekli olduğu açısından önerilerinizi yazar mısınız?şimdiden teşekkürler.
Ftmsvnc esradnz merhaba ben çok fazla Bi şey almadım ama aldıklarım işime yarıyor. Silikon kaşık Suluk Cam kapaklı kase Cam rende Buharda pişirme aparatı Silikon önlük hemen yıkıyorum leke tutmuyor.
Sakura-chan esradnz ben bir sürü şey aldım hepsi çöp oldu. Çok gereksizmiş. Dişleri çıktı suluğu da kemirdi her seferinde deldi . Normal bardak kullanıyorum
Hacerr7 esradnz suluk falan alma bardakta içir gitsin sonra bardaktan içemiyorlar benim kızım 7 aylıktı bardaktan içiyordu
MuhammedAmine esradnz herşeyden aldım özene özene hepsi öylece duruyor . Bizim tabaklardan taslardan yiyor tatlı kaşığı ile yiyor . 😊 suluk mamajoo tavsiye ederim
MayneymisAltintop Alıştırma bardağı chicco ve wee aldım iki adet. En çok bundan memnun kaldım. Silikon kaşık eşim almıştı kutusyla at çantaya kullan çok pratik. e bebekten kullan at önlük aldık. Taşıma yıkama derdi yok. Çok kısa bir süre cam rende kullandım olmasada olurmuş kücük sarımsak rendeleri işimi gördü. Onun dışında en en çok kullandığım minik minik kavanozlar oldu. Bir milyoncu tarzı yerden almıştım. 240cc önce içine yoğurt mayaladım attım çantaya. Sonra muhallebi yaptım. Şimdi bisküvi hurma ceviz vs koyuyorum dışarıda kurtarıcı oluyor. Açıkcası geri kalan şeyler fuzuli bana göre
esradnz Sakura-chan ilk zamanlar için dışarıya falan çıkarken bir alternatif olabilir o zaman sonradan çok gerek duyulmuyor yani😟
esradnz Hacerr7 yaa genelde öyle denmiş gereksiz diye ama aldık artık bakalım 😌7 aylıkta iyi alışmış ne kadar güzel Maaşallah🤗
Hacerr7 esradnz :))) ne kadar az ıvır zıvır o kadar iyi oluyor bak gerçekten kendi başına yer içer erkenden öğrenir
Selvidaglar 7 aylığız biz de daha dogrusu pazar gunu 7aylık olucaz. Suluk hiç almadım bardağa alıştırdım lıkır lıkır bardaktan içiyor hatta kendi tutuyor bardağı 😂 minik kahve yanı su bardaklarıyla falan veriyorum
Selvidaglar Kaşık da bildiğiniz normal demir kaşık kullanıyorum bi de aventin kaşığı var 40 liraya almıştım çok gereksiz pahalı ama o kaşığa bayılıyor nedense. Sert bir silikonu var pelin akilde görmüştüm hatta instagramında, ben de o vesileyle aldım. O kaşıkla ne olsa yiyor ama hacmi küçük işte