Kizlar sezeryan olalı 3 aya yakın olacak aşırı kaşık bel ağrım var .dün karnım çok ağrıdı bugünde kasiklarim. Pazartesi doktor randevum var ama acaba yaşayan varmi diye sormak istedim.. adet olmadim henüz.adet olacak olabilirmiyim.birde diğer seçenek var ama düşünmek bile.istemiyorum çünkü 3 sezeryan oldum.evde 3 aylik bebeğim var.