nhlacr 2 aylık beneğime bugün doktor testislerinde fazla su olduğunu,doğuştan oldığunu1 yıl içerisinde düzeldiğini söyledi.1 yaşına kadar sünneti önermedi. Ama ben 3. Ayda yaptırmak istiyodum. Başına böyle bi durum gelen var mı nasıl bir yol izlediniz
H12345 nhlacr Su fıtığı denılıyor ona benımde oğlum 2aylık ve 15 günlük muayenesinde dedi doktor Çocuk cerrahına yonlendırdı yenıdoganda oluyor gecıyor 1yasına kadar dedi Geçmezse ne olacak dedim ameliyat olunurdedı Ama gecıyor merak etmeyin demişti
zeynepkanat Oğlumda vardı 3 aya kendiliğinden geçti çocuk cerrahisine yönlendirmedi mi sizi? Bize çocuk cerrahisi ultrasonla bakıp kendiliğinden geçecek boyutta 1 yıl bekleyin geçmezse ameliyat ederiz demişti