Lansinoh 2li olandan çok memnundum ama genellikle tek kullandım o yüzden ikili almak biraz gereksiz geldi. Sağıp beslediğim için bir de eller serbest aldım. Araç kullanırken, sokakta, insan içinde çok rahat ama tam boşaltmıyor sütü ama rahatlığına o kadar alışmıştım ki lansinohu hiç kullanmadım neredeyse (bence bu sebeple) sütüm kesildi 4. Ayda.