Kaanmary Merhabalar,dünden beri ishal bebeğim 9 aylık...hafta sonu olduğu için Pazartesi götürcem doktora...patates,pirinç,muz verdim geçirmedi...poposuda pişik oldu ishalden...reflör kullanabilir miyiz toz şeklinde olandan