Yeli53 benimde bu 2 aydır böyle anlamadım doğumdan 7 8 ay sonrada oldu doktora gittim ultrasonla bakıldı alttan smear testi verdim herşey temiz normal dedi doktor. Doğum kontrol hapına devam et. Spiralde taktirsan 3 aylık iğneden yaptırsan aynı düzensizlik olacak dedi. Yiinede muayane olun derim.