Kizlar konu cok fazla uyumasi degil. Zaten henuz 1 haftalik. Benim canimi sıkan şey uyandiramamak. Asla uyandiramiyorum, cenesiyle oynuyorum burnunu sıkıyorum topuklarıyla oynuyorum bana misin demiyor. Uyanmadigi icin emziremiyorum, bazen beslenme araligi sirf bu yuzden 3-4 saati buluyor. 10 dk mememi emiyor sonra tekrar uyuyor. Şekeri düşmesin tok kalsın sarılıgı yükselmesin diye mamaya basladim 30 ml. Önce emzirip sonra mama veriyorum. Ama sonra muthis derin bir uyku.. Yardim edin kizlar napicam ben? Sarilik degerini bilmiyorum ölçülmedi henüz fazla uyku disinda bir belirtisi var mi? Gözlerinin ici veya ten rengi sari degil normal renkte. Benim bu durumlarimi yasayan var mi? Yardim edin nolur..