Merhabalar 10 gündür ailecek hastayız bir iyi bi kötü olarak devam ediyor. şuan Eşim iyi 3 yaşında oğlum .ateşi yok. zaten bu aralıkta 37,5 38 arası oldu yükselmesi. calpolla düsüyordu sonra burun akıntısı ve öksürük başladı. burnunu serumla acıyorum. öksürükte genelde daha cok geceleri oluyor. aile hekimine götürmüştüm ben. tabı evde atesı flan kontrol altında tutunca dort bes gun sonra gittm. infulenza olabilir demedi acıkcası bende o an sormadım. atesi sukur ckmıyor. geceleri burun tıkanıklıgı ve öksürüğü oluyor boğazı temiz enfeksiyon yokmuş , cigerleri de temiz dedi aile hekimi. bu yaşa devlet artık öksürük şurubu yazmıyormuş bitkisel iki şurup ve zeditan da rahatlatır diyerek reditan yazdı ama henuz kullanmadm bugun baslayacaktık ama greyfurt suyu ıctı bılmıyordum greyfurtta ılac verlmezmiş annem yanımdaydı neyseki söyledi. ondan bu gecede veremedim. inşallah reditanda burnunu öksrügünü rahatlatırsa iyi olucaz öksürük için başka iyi gelen birşey varsa bilgilerinize talibim 🙏🏻infulenza
için bir ilac söylemis cogu arkadaş bu birtek cocuklar icin mi var yetiskinlere de herhangi bir ilac var mı acaba ? birde bu ilacı almadan atlatılmaz mı acaba onu düşündüm..Bu arada bu aşamada sürekli c vitamini portakal suyu ictik, ıhlamur beraber yaptık ictik, bi cay kasıgı bal önerdi dr. Birde ben zühre ananın kıds diye bi macunu var ici baya dolu onu kullandım. ve cokca su vermeye calıstım. aklınızda olsun.